9 Mart 2015 Pazartesi

Fıstıklı Kurabiye

Fıstıklı Kurabiye
Yine duramadım ve bomba bir tarif denedim. Tarif tamamen Instagram'da da takip ettiğim adil_chef'e ait. Ustamın ellerine sağlık. Bizlere çok güzel bir kurabiye tarifi hazırlamış. Yapımı çok ama çok basit. Tarifi vermek için çok sabırsızlanıyorum, çünkü gerçekten çok harikalar ve sizin de bir an önce denemenizi istiyorum! 

Malzemeler:
100 gr hindistan cevizi
100 gr susam
200 gr pudra şekeri
50 gr toz fıstık
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
2 bardak un
100 gr yumuşak tereyağı
2 yumurta akı

Yapılışı:
Hindistan cevizi, susam, pudra şekeri, fıstık, kabartma tozu ve vanilya bir kapta karıştırılır. Üzerlerine tereyağı ve yumurta akı eklenir, daha sonra un yavaş yavaş ilave edilip hamur yoğrulur. Yoğrulan hamura şekil verilir. Ustam dondurma kaşığı ile şekil verdiği için ben de dondurma kaşığı aldım ve şekillerini kaşık ile verdim. Sizin kaşığınız yoksa elinizle de şekil verebilirsiniz. 160 derecede 15 dakika pişirilir. Üzerini pembeleştirmezseniz daha güzel duruyor, bilginize...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder