7 Mart 2015 Cumartesi

Evtuzlu

Evtuzlu
Eveeet arkadaşlar, bugün çok lezzetli bir çay saati tarifi paylaşmak istiyorum. Bu tarifi Instagram'da Yaman_ozcan'ın sitesinde gördüm ve denedim. Daha önce de ustanın pastane kurabiyesi tarifini denemiş ve paylaşmıştım. Ustamızı takibe almanızı tavsiye ederim. Hiç uzatmadan hemen malzeme listesini yazıyorum:

EV TUZLU
Malzemeler: 
250 gr un
75 gr margarin
75 gr sıvı yağ
75 gr yoğurt
30 gr şeker
10 gr tuz
5 gr kabartma tozu 
1 yumurta

Yapılışı:
Malzemelerin hepsini karıştırp ceviz büyüklüğünde bezelere ayıralım. Bezelerin içine siz ne isterseniz (peynir, zeytin ezmesi, patates vb.) koyabilirsiniz. Ben peynir koydum. Şekildeki gibi hazırlayıp üzerine yumurta sarısı sürelim. 170 derecede önceden ısıtılmış fırında yaklaşık 12 dakika (benim fırınım 15 dakikada pişirdi.) üzeri kızarana kadar pişirelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder