11 Aralık 2014 Perşembe

Nutella'lı Kurabiye

Nutella'lı Kurabiye
Çikolata aşkına!!! Çikolatayı kim sevmez ki? Herkes gibi ben de çok ama çok seviyorum. Elim tarif denerken hep çikolatalı veya kakaolu tariflere gidiyor. Bu gün sizlere 3 malzemeden yapılan çok kolay bir kurabiye tarifi vermek istiyorum; eminim ki özellikle çocuklar bu tada bayılacak. Tabii önce kurabiyenin üzerindeki çikolata yenecektir, ona hiç şüphem yok...


NUTELLA'LI KURABİYE

Malzemeler:
180 gr Nutella
150 gr elenmiş un
1 adet yumurta

Üzeri için:

20-30 gr Nutella

Yapılışı:
Nutella ve yumurtayı bir kaba alıp karıştıralım ve üzerine elenmiş unu döküp hamurumuzu yoğuralım. Yoğurduğumuz hamurumuzu buzdolabında 15-20 dakika bekletelim. Dolaptan aldığımız kurabiye hamurumuzu küçük parçalara bölelim (ben 16 parçaya böldüm) ve yuvarlayıp, ortalarını biraz çukur yapıp tepsiye dizelim. Önceden ısıtılmış 175 derecelik fırında 15 dakika pişirelim. Tepsiyi çıkardığımızda yumuşak oluyor ama soğudukça sertleşiyor. Hamur yumuşak iken ortalarındaki çukura biraz daha bastıralım. Soğuyan kurabiyelerimizin üzerine sıkma torbasına koyduğumuz Nutella'yı şekilli olarak sıkalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder